Instagram, akışta atlanamayan 3 ila 5 saniyelik reklam aralarını test ediyor

achievable

New member
instagram bir üzerinde çalışmaya başladı reklama odaklanan yeni işlevsellikBu, atlanamayacak ve platformun bazı kullanıcılarının zaten test edebildiği, üç ila beş saniye arasında duraklamalar getiren bir özelliktir.



Bu Meta hizmeti, 18 yaşın üzerindeki kişilere ait tüm hesapların 'akışında' promosyon içeriğini zaten sunmaktadır. Onlarla, Reklamverenler daha fazla kişiye ulaşabilir veya marka bilinirliğini artırabilir.


Şirket şu anda yeni bir özellik üzerinde çalışıyor Reklam Arası (Reklam Arası), Instagram'da reklamları mevcut olandan farklı bir şekilde tanıtan, yani Android Authority'nin uyardığı gibi bir videonun oynatılmasından önce görünen bir reklamdır.


Bu, reklamın süresinin gösterildiği alt kısımda üç ila beş saniye arasında belirtilir ve bu özelliğin nasıl çalıştığını öğrenmek için bir bilgi düğmesi bulunur. Bastığınızda size şu bilgi verilir: “Reklam araları, Instagram'da reklam görüntülemenin yeni bir yoludur.”



Bu uyarıda sosyal ağ aynı zamanda kullanıcıları şu şekilde bilgilendirir: “bazen” “göz atmaya devam etmeden önce bir reklam görebilirler”, bazı kullanıcıların yakın zamanda doğrulayabildiği gibi ve yukarıda bahsedilen medya raporları. AndroidOtoritesi.


Bu kişiler deneyimlerini Reddit ve X (eski adıyla Twitter) üzerinden paylaşarak uygulamanın uygulanmasını eleştirdiler. deneyimi yarıda kesmek platformda gezinme. Şu anda Meta bu işlevselliğin dağıtımını resmi olarak duyurmadı.