achievable
New member
Hafta içi dışarıda yemek Çoğu İspanyol evinde en yaygın olan şeydir. On kişiden dördü işe tupperware'leriyle gidiyorverilerine göre, Üreticiler ve Distribütör Firmalar Birliği AECOCDiğerleri yemek pişirmek zorunda kalma sürecinden kaçınmak için dışarıda yemek yemeyi tercih ediyor ve yinelenen bir başka seçenek de birçok şirketin çalışanlarına sunduğu ikramlardan yemek yemek. Bu durum Girona girişimcilerine ilham veren şeydi. Mark Almeda Ve Marco Romaniello yaratmak yemeyi tercih ediyoruz.A şirketlere teslimatlı sanal kantin sağlıklı yemekler sunuyor.
İki ortak, kendilerine çok ağır yemeklerin olduğu bir catering hizmeti sunan aynı şirkette çalışıyordu. Bir gün sabah saat 6'da pişirdikleri tupperware'leri yerken bir sihir ortaya çıktı. “Piyasada karşılanmayan bir ihtiyaç olduğunu düşündük: sağlıklı ve besin değeri açısından optimal yiyecekler sunmak, bu da öğleden sonraları ofiste 3 kahve yapmak zorunda kalmadan çalışmamıza olanak tanıyacak ve geleneksel yemek servisinin neden olduğu uykusuzlukla mücadele edecek. iyi soslar ve ürünler var, ancak hafta boyunca yemeye uygun değil ve hala %100 performans gösteriyor” diye açıklıyor Almeda.
yemeyi tercih ediyoruz. Desteğini alan binlerce projeden biri kiti Dijitaltarafından başlatılan dijitalleşme yardım paketi İspanya Hükümeti. Sizin durumunuzda, tarafından yönetilen iletişim ajansı 360 Neorg of Gironabaşlığını taşıyan dijitalleştirme aracısı, Gironalı iki girişimciyle işbirliği yapan Weprefereat'te CRM geliştirme ve süreç yönetimi.
Firmalara sağlıklı kantin hizmeti
Şu anda yemek yemeyi tercih ediyoruz. şimdi birlikte çalış Katalonya'nın (Barselona ve Girona) ve Madrid'in farklı bölgelerinde 200 şirket. Almeda bunun bir 'B2B2C' (İşletmeden İşletmeye-Tüketiciye) modeli. “Müşteriyi şirket (B2B) aracılığıyla ediniyoruz, ancak sonunda bizi satın alıp seçen kişi işçidir, yani son müşterimizdir (B2C)” diye belirtiyor.
operasyonel Çok basit. yemeyi tercih ediyoruz. Şirketle anlaşmaya varılır ve işçiye kayıt kodu verilir. Bu sayede firmanın teslimat adresleri ile ilişkilendirilir. Kullanıcı buradan siparişini şu adresten verir: weprefereat web sitesini veya uygulamasını tercih ediyoruz. Aynı gün teslim alabilmeniz için siparişinizi saat 10:00'a kadar vermeniz gerekmektedir. Tüm hafta boyunca menüyü planlama seçeneği var.
Weprefereat'ten bir makarna yemeği. / devredildi
“Ürüne gelince, menümüzde çok fazla çeşitlilik var: somon balığından dana fricandoya kadar seçim yapabilirsiniz. Weprefereat'in CEO'su ve kurucu ortağı, “Daha geleneksel bir Akdeniz menüsü seçeneğinin yanı sıra, uluslararası ve modaya uygun ürünlerden oluşan bir menü sunuyoruz” diyor.
Dijital Kit, yemek tercih etmemize nasıl yardımcı oldu?
Mario ColomerNeorg CEO'su, weprefereat ile olan iş birliğini tercih ettiklerini açıklıyor. o zamandan beri gitti markalaşmanın, görsel ve kurumsal kimliğinizin oluşturulmasından, web sitesinin oluşturulmasına ve CRM'inizin yönetimine kadartüm müşteri yönetimi sürecini kontrol eder. “Neorg tüm projelerinde 360 derecelik tavsiyeler geliştiriyor. Müşteri bize bir ihtiyaçla geliyor ve biz onlara fonksiyonel analiz, stratejik tanımlama ve ikinci kısım olan danışmanlığın uygulanması sürecinde eşlik ediyoruz” diyor uzman.
Weprefereat'in CEO'su ve kurucu ortağı Marc Almeda. / devredildi
Colomer, Girona ajansının dijitalleştirme aracısı olarak geliştiğini vurguluyor 100'den fazla Dijital Kit projesini başarıyla tamamlıyor ve bu sübvansiyonun kullanışlılığını vurguluyor. “Dijitalleşmenin bazı yönlerinde iyileştirmeye açık bir ihtiyaçları olduğu sürece Dijital Kit, bunu uygulamak için yararlı bir araç olabilir. Müşterilerimiz ihtiyaç duydukları çözümleri hayata geçirebildiler ancak finansal olarak zaman bulamadılar. Bu para, bunları gerçekleştirmeye ve şirketin rekabet gücünü artırmaya ivme kazandırıyor” diye bitiriyor Neorg'un CEO'su.
İki ortak, kendilerine çok ağır yemeklerin olduğu bir catering hizmeti sunan aynı şirkette çalışıyordu. Bir gün sabah saat 6'da pişirdikleri tupperware'leri yerken bir sihir ortaya çıktı. “Piyasada karşılanmayan bir ihtiyaç olduğunu düşündük: sağlıklı ve besin değeri açısından optimal yiyecekler sunmak, bu da öğleden sonraları ofiste 3 kahve yapmak zorunda kalmadan çalışmamıza olanak tanıyacak ve geleneksel yemek servisinin neden olduğu uykusuzlukla mücadele edecek. iyi soslar ve ürünler var, ancak hafta boyunca yemeye uygun değil ve hala %100 performans gösteriyor” diye açıklıyor Almeda.
yemeyi tercih ediyoruz. Desteğini alan binlerce projeden biri kiti Dijitaltarafından başlatılan dijitalleşme yardım paketi İspanya Hükümeti. Sizin durumunuzda, tarafından yönetilen iletişim ajansı 360 Neorg of Gironabaşlığını taşıyan dijitalleştirme aracısı, Gironalı iki girişimciyle işbirliği yapan Weprefereat'te CRM geliştirme ve süreç yönetimi.
Firmalara sağlıklı kantin hizmeti
Şu anda yemek yemeyi tercih ediyoruz. şimdi birlikte çalış Katalonya'nın (Barselona ve Girona) ve Madrid'in farklı bölgelerinde 200 şirket. Almeda bunun bir 'B2B2C' (İşletmeden İşletmeye-Tüketiciye) modeli. “Müşteriyi şirket (B2B) aracılığıyla ediniyoruz, ancak sonunda bizi satın alıp seçen kişi işçidir, yani son müşterimizdir (B2C)” diye belirtiyor.
operasyonel Çok basit. yemeyi tercih ediyoruz. Şirketle anlaşmaya varılır ve işçiye kayıt kodu verilir. Bu sayede firmanın teslimat adresleri ile ilişkilendirilir. Kullanıcı buradan siparişini şu adresten verir: weprefereat web sitesini veya uygulamasını tercih ediyoruz. Aynı gün teslim alabilmeniz için siparişinizi saat 10:00'a kadar vermeniz gerekmektedir. Tüm hafta boyunca menüyü planlama seçeneği var.
Weprefereat'ten bir makarna yemeği. / devredildi
“Ürüne gelince, menümüzde çok fazla çeşitlilik var: somon balığından dana fricandoya kadar seçim yapabilirsiniz. Weprefereat'in CEO'su ve kurucu ortağı, “Daha geleneksel bir Akdeniz menüsü seçeneğinin yanı sıra, uluslararası ve modaya uygun ürünlerden oluşan bir menü sunuyoruz” diyor.
Dijital Kit, yemek tercih etmemize nasıl yardımcı oldu?
Mario ColomerNeorg CEO'su, weprefereat ile olan iş birliğini tercih ettiklerini açıklıyor. o zamandan beri gitti markalaşmanın, görsel ve kurumsal kimliğinizin oluşturulmasından, web sitesinin oluşturulmasına ve CRM'inizin yönetimine kadartüm müşteri yönetimi sürecini kontrol eder. “Neorg tüm projelerinde 360 derecelik tavsiyeler geliştiriyor. Müşteri bize bir ihtiyaçla geliyor ve biz onlara fonksiyonel analiz, stratejik tanımlama ve ikinci kısım olan danışmanlığın uygulanması sürecinde eşlik ediyoruz” diyor uzman.
Weprefereat'in CEO'su ve kurucu ortağı Marc Almeda. / devredildi
Colomer, Girona ajansının dijitalleştirme aracısı olarak geliştiğini vurguluyor 100'den fazla Dijital Kit projesini başarıyla tamamlıyor ve bu sübvansiyonun kullanışlılığını vurguluyor. “Dijitalleşmenin bazı yönlerinde iyileştirmeye açık bir ihtiyaçları olduğu sürece Dijital Kit, bunu uygulamak için yararlı bir araç olabilir. Müşterilerimiz ihtiyaç duydukları çözümleri hayata geçirebildiler ancak finansal olarak zaman bulamadılar. Bu para, bunları gerçekleştirmeye ve şirketin rekabet gücünü artırmaya ivme kazandırıyor” diye bitiriyor Neorg'un CEO'su.